در این ایام تبلیغات انتخاباتی با هرگونه توهین به افراد به شدت مخالف بودم و در بحثهای حضوری و اینترنتی سعی میکردم از هرگونه توهین و اتهام پرهیز کنم.اما متاسفانه میرحسین موسوی در شامگاه برگزاری
انتخابات،حرکتی وقیحانه انجام داد که محترمانهترین عبارتی که میتوان برای آن به کار برد «حماقت» است.
بههرحال ایام انتخابات زمان به چالش کشیدن برنامههای رقیب انتخاباتی است و به عقیده من هر یک از کاندیداها می توانستند مدیریت چهارسال اخیر را حتی فجیعترین مدیریت تاریخ بشری عنوان کنند و نظر شخصی خود را ابراز کنند.اما انتخابات و عالم سیاست لوازم و قواعدی دارد که میرحسین از بعداز ظهر انتخابات نشان داد که با این قواعد به شدت بیگانه است و در خوشبینانه ترین شکل می توان گفت از سوی اطرافیانش بازی خورد.
ساعت یازده و نیم شامگاه انتخابات، رسانههای گروهی به صورت فوری به سالن کنفرانس روزنامه اطلاعات دعوت شدند تا صحبتهای بسیار حساس میرحسین موسوی را بشنوند.در این مصاحبه یک طرفه ، میرحسین موسوی از انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور ایران خبر داد و ضمن تبریک به مردم، نگرانی اش از نحوه مدیریت و سلامت انتخابات را جدی عنوان کرد.
۱- در این ساعت هیچ مقام رسمی آماری از شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری ارائه نداده بوده و تنها خبرگزاریها و سایتهای خبری بر اساس اطلاعات فردی خود اقدام به ارائه برخی آمارهای ضد و نقیض میکردند. این اقدام میرحسین موسوی بر خلاف قانون و عرف حاکم بر جامعه بوده و از مدعی کسب کرسی ریاست جمهوری بسیار بعید است.اگرچه مشاوران میرحسین وی را تحت فشار این کار قرار داده بودند ، اما خامی و ناپختگی او هم بیتاثیر نیست.
۲- مسئله بسیار مهمتر از مورد نخست، حرکت ذلیلانه و پست گروه رسانهای ستاد موسوی است. این گروه به مدیریت فاتح از ساعات نخست اتمام رایگیری با دست به دامان شدن به رسانههای خارجی ، ملتمسانه از انها درخواست میکردند ضمن اعلام پیروزی موسوی ، تقلب در انتخابات را مطرح کنند. این روند تا صبح شنبه ادامه پیدا کرد و فاتح بدون توجه به مرزهای فکری که تاکنون موسوی مدعی ان شده بود، خوراک تبلیغی رسانههای بیگانه را فراهم می کرد تا به مسئله تقلب در ایران دامن بزنند.
حال باید از جناب موسوی و تیم رسانهای او پرسید برفرض تقلب صددرصد در انتخابات، آیا باید اینگونه ذلیلانه اقدام به وطنفروشی کرد؟ آیا شما سیانان و بیبی سی را به روش های قانونی حاکم در کشور ترجیچ میدهید؟
برفرض آنکه شما در این ایام هیچ رسانه ای برای پیگیری مطالبات خود ندارید، آیا مطمئن هستید که رسانههای خارجی بدون هیچ شیطنتی می توانند جایگزین رسانههای داخلی شوند؟
و البته واقعیات زودتر آشکار شد. فردی که فشار سیاسی را تحمل نکرده و بلافاصله دستبه دامان رسانههای غربی میشود، آیا می تواند در بحرانهای مدیریتی کشور به نیروهای داخلی تکیه کند؟ موسوی اگر رئیس جمهور میشد،در کوچکترین ناملایمات و در صورت عدم استعفا! بلافاصله به آغوش رسانه های غربی و حتی سفارت خانه ها پناه میبرد.
متاسفانه تنها ساعاتی پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری و در نخستین گام عملی و اجرائی، موسوی نشان داد که هنوز با معیارهای یک سیاستمدار عادی فاصلههای زیاد دارد و ابتدائیترین روش و اصول رقابت را زیرپا گذاشت. اطرافیانش هم از این خامی او نهایت سوء استفاده را میکنند.
تگها: انتخابات, حماقت, رسانه, موسوی

خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۵:۳۲ ب.ظ
سلام.
نباید کاری کرد که بیگانگان خوشحال شوند. از تمام عزیزان بخواهیم که به مصلحت نظام و جمهوری اسلامی بیاندیشند و بیش از این موجب اغتشاش نشوند.
علی یارتان
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۵:۵۳ ب.ظ
ما هم باشما کاملا هم عقیده هستیم
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۶:۵۶ ب.ظ
هیچ کس به اندازه شمای جیره خوار نمی تونست از این نوع به اصطلاح حماقتها نفع کنه و خوشحال بشه پس بی خود و بی جهت تحلیل نکن
پاسخ: مجید ! دلبندم، من از این حماقت میرحسین به شدن ناراحتم و معتقدم این اقا مرد سیاست و مبارزه نیست…نباید وارد می شد.باید نقاشی هایش را تکمیل می کرد..من هم برایش ناراجت هستم
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۷:۵۷ ب.ظ
السلام علی اهله. من البته و صد البته احمدینژادیام و البته و صدالبته تلاش بیشائبه(!) شما را در پنهان کردن برخی واقعیتهایتان(!) میستایم… .
جناب نجمی یا مار باش یا ماهی. یا زنگی زنگ، یا رومی روم… .
البته این را هم بگویم که هر چند موسوی بسیار چیز است ولی به هر حال با توجه به فرهنگ لغت فارسی و عرفیات جامعه تیتر شما هم خالی از توهین نیست. طبق قاعده خودتان الان هم بعد از انتخابات است و… .
فعلا یا علی. تا بعد
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۸:۵۳ ب.ظ
بهتر بود می گفتید
کثافتی به نام میرحسین!
اه !
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۱۲ ب.ظ
چرا اینقدر ارتجاعی فکر می کنید ؟ باور کنید این افکار پوسیده شما تنها به دور شدن مردم و خصوصا جوانان از دین منجر خواهد شد .
امروز که مصاحبه مطبوعاتی احمدی نژاد را دیدم بیشتر در مخالفت با او مصمم شدم او قادر نبود یک جمله ساده انگلیسی را متوجه شود / او از بیان یک جواب منظقی و بدون مسخره بازی عاجز است . او متقلب و دروغگو است آینده به شما هم واقعیت را ثابت می کند.
موفق باشید .
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۱۱ ب.ظ
اوه درست می گویی ما هم فراموش کرده بودیم که حکومت شما نقاشهای ماهرتری دارد. و نیز به میرحسین نقاش هم نیست. ایدکم الله انشاء الله
خرداد ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۴ ب.ظ
آخه انسان باید صبر کنن تا تمام مدرک را ازبین ببرند بعد هوار بزنند ادم با خدا فقط یک بار را برای نمونه در تمام این سالها مثلی بزنید
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۲۳ ق.ظ
سلام
متن شما در حد موضوع مطرح شدش جامع بود
و این مسئله کم طاقتی و تا نوک دماغ بینی میر حسین چیزی بود که در همون شب مناظره با احمدی نژاد که تا یکم خلاف میلش حرف شنید و به لرزش دست و صدا و چیز چیز افتاد معلوم بود!!!!
گفتیم میرحسین آدم خوبی هست خودش، گول خورده خام اطرافیانش شده، درست! اما دیگه به این قضیه اعتقاد ندارم! رسما روبروی انقلاب و نظام داره خودش رو قرار میده
فکر کرده مقدمات یک انقلاب رو با الله اکبر گفتن رو پشت بوم و تظاهرات خیابونی مثل انقلاب اسلامی ایجاد میکنه! نه شازده! اشتباه گرفتی انقللاب شما هیچ کدوم از خصوصیات یک انقلاب رو نداره
الان دیگه با کش دادن این جریانات داره به همون انقلابی لطمه میزنه که مدام سنگش رو به سینه میزنه، هر چند که یقیین دارم نمی تونه چون مملکت، مملکت امام زمانه،
میر حسین هنوز تو همون دوران اوایل انقلاب سیر میکنه
طولانی شد…
سرفراز باشین
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۸:۳۲ ق.ظ
حماقت را كساني مرتكب شدهاند كه تمام رسانههاي مردمي را قطع كردهاند و استفاده از رسانههاي برونمرزي را هم متهم ميكنند. حماقت از آن كساني است كه شامگاه روز انتخابات تيتر پيروزي زدند(فارسنيوز، رجا، برنا …) حماقت در ذات كساني است كه دو دوره با تخريب همه اركان انقلاب و با سواستفاده از نارضايتي مردم از مديريت روحانيت، جاي آنان را در مديريت كشوري گرفتند ولي در تمام ايام انتخابات هيچ توضيحي ندادند با پول نفت چه كردند و اين تورم لجامگسيخته چه توجيه اقتصادي دارد. حماقت در قلم و انديشۀ كساني است كه براي پيروزي كسي كه تنها سرمايهاش شعار و حمله به اين و آن است، بزرگترين و قويترين مديريت كشور را در هشت سال دفاع و جنگ حماقت ميخوانند. شما مقصر نيستيد آقاي نجمي. شما همان را ميفهميد كه ميخواهند بفهميد. نه ميرحسين كه ميليونها ايراني نتيجه انتخابات را ميدانستند. تمام خبرگزاريهاي دولتي هم ميدانستند وگرنه زودتر از همه تيتر نميزدند و پيروزي خود را جشن نميگرفتند. ميرحسين هشت سال اين كشور را با كمترين بودجه تاريخ ايران در بدترين اوضاع جنگي ديريت كرد و بيشترين محبت و حمايت را از امام خميني دريافت كرد. روزي بر اين توهينها و خامشدگيهاي خود خواهيد گريست
پاسخ:به نام خدا.۱- از شگفتی های این انتخابات یکی هم این که انانی که تاکنون در همه نشست و برخاستها به هر بهانه ای روحانیت را تحقیر کرده و ناجوانمردانه رهبری را غیرمستقیم دیکتاتور می خوانند، هم اینک دلسوز روحانیت شده اند.من نسبت به اقدام تخریبی احمدی نژاد در مناطره بارها و بارها اعتراض داشته ام و این روند را به صلاح نظام ندانسته ام ۲- همانگونه که نوشته ام رسانه ها و خبرگزاری ها تنها ابزار تبلیغی هستند و جز هیاهو از آنها انتظاری نیست ۳- شما مدعی ریاست جمهوری را با فلان روزنامه و خبرگزاری مقایسه می کنید؟ چرا در مورد اقدام خائنانه موسوی وا طرافیانش در التماس ذلیلانه به رسانه های خارجی برای کودتا خواندن انتخابات سخنی نمی گوئید؟ یادداشت من تنها به بررسی این کار مربوط می شد!
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۰۷ ق.ظ
با سلام
فكر مي كنم قبل از ميرحسين حماقتي بود به نام محمود. چون اين احمدي نژاد بود كه در وقت اضافه مناظرات گفت: همه مي دانند من پيروزم چرا خودتان را به زحمت مي اندازيد و سايت هاي حامي ايشان نه ساعت ۲۳ كه ساعت ۲۰ همان روز انتخابات (جهان نيوز) اعلام كرد احمدي نژاد رييس جمهور شد.
حالا اندازه بگيريد درجه حماقت اين دو را؟
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۱۴ ق.ظ
كامنت هاي قبلي را خواندم و براي بعضي بسيار متاسفم كه بجاي اقامه دليل به الفاظ زشت متمسك ميشوند. حداقل اين كار يعني توهين به افراد حاضر در شوراي نگهبان و رهبري كه چندبار كانديداها را تاييد كردند.
گاهي لازم است افراد با خود خلوت كنند. و بينديشند كه هاله نور رييس جمهور مي تواند راست باشد!! آمارها حتي اگر خلاف واقع نبودند همين قدر كه برخلاف روند كل دنيا بجاي كل نقطه به نقطه را مد نظر كگرفتند خود نوعي عوام فريبي است و… بقيه را هم كه در جريان هستيد
و الله يهدي من يشاء
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۲۶ ق.ظ
آنچه شما آن را اقدام ذليلانه ميخوانيد راهكاري است كه هر عاقلي به آن تمسك ميكند يعني استفاده از رسانههاي آزاد برونمرزي. شما چون سنوسالي نداريد شايد يادتان نباشد ولي مردم در سال ۵۷ همه اخبار امام خميني و انقلاب را از همين بي بي سي دنبال ميكردند. شاه در كتاب پاسخ به تاريخش مينويسد من از اخبار و مصاحبههاي بيبيسي شكست خوردم نه از … آقاي مهدي خزعلي درباره پدرش مينويسد در سال ۵۷ گاهي پخش اخبار بيبيسي با نماز اول وقت تلاقي ميكرد پدرم ميان دو نماز به جاي تعقيبات راديو را از كمد مخصوصش بيرون ميآورد و گوش ميكرد.
شما از مسئولان نظام بخواهيد روزنامههاي اصلاحطلبان را نبندند يا اخته نكنند سايتهايشان رو توقيف نكنند پيامكها را قطع نكنند اجازه تجمع بدهند اگر يكي از آنها رفت سراغ رسانههاي برونمرزي هر چه خواستيد بگوييد. آقاي احمدينژاد الان تمام شبكههاي صداوسيما را دارد دهها روزنامه دارد كه يكي از از آنها كيهان است به اضافه ايران و خورشيد تهران امروز و جام جم و… و هيچ نامهاي از هيچ مقامي برايشان نميرسد كه فلان مطلب را بزنيد و فلان را نزنيد. شما يك صدم اين امكانات را در اختيار ديگران قرار دهيد اگر رفتند سراغ بيرونيها هر چه از دهن مباركتان در آمد بگوييد؛ يعني همين چيزهايي كه الان نوشتي
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۹:۴۹ ق.ظ
در ضمن شما گويا نميدانيد كه امام در عراق و نوفللوشاتو با همه خبرگزاريهاي خارجي مصاحبه ميكرد حتي با سي ان ان. ولي ميرحسين هنوز با هيچ خبرگزاري يا روزنامه يا شبكهاي مصاحبه نكرده است. در ضمن اگر گاهي گوش به رسانههاي برونمرزي داشته باشيد، صداي رؤساي ستاد آقاي احمدينژاد را هم از آنها شنيدهايد.
به شما اينطور فهماندهاند كه رسانههاي خارجي هم مانند صداوسيماي ايران فقط به پيروزي يك فكر و شكست يك انديشه ميانديشند. اگر اينگونه بود اين رسانهها اين همه نقد و نفي دولتهاي خودشان را در برنامههايشان نميگنجاندند. اكثر اخباري كه رسانههاي ما عليه مسئولان غربي پخش ميكنند از همين رسانههاست. گردش آزاد اطلاعات، بهطور مطلق در هيچ رسانهاي نيست اما اگر بخواهيم نسبتسنجي كنيم، به نتايج ناخوشايندي ميرسيم.
پاسخ:من اصل مصاحبه با رسانه های خارجی را زیر سوال نبرده ام تا با مصاحبه امام با بی بی سی قیاس شود…مسئله این است که موسوی و همه همکارانش به رسانه های خارجی متوسل شده اند تا این نظام را زیرسوال ببرند..این کار از یک ملی مذهبی بعید نیست..اما موسوی که ادعای انقلابی بودن دارد،چگونه به سی ان ان التماس می کند که برای روی کارآمدنش نظام را دیکتاتور خوانده و تقلب را در بوق کند!
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۳۷ ق.ظ
بهتر نيست كمي با انصاف و واقع نگر باشيد؟؟؟
اگر شما رو هم به شيوه هاي غير اخلاقي، غير قانوني و غير شرعي بازنده مي كردن، ابزارهاي ارتباطي تان رو قطع مي كردن، هوادارانتان رو به وحشيانه ترين طريق ممكن مورد ضرب و شتم قرار مي دادن (قابل توجه اينكه كشور ما كشوري اسلامي است و رواج هر گونه ظلمي حتي به اقليت ها و بيگانگان در آن اشكال دارد چه برسد به هموطنان)، يارانتان رو دستگير مي كردن (به جرم اينكه معترضن)، روزنامه هايتان رو مي بستن و يك لحظه هم نمي توانستين در صدا و سيماي مملكتتان حرفتان را بزنين (به بهانه در خطر افتادن امنيت ملي)، مطمئناً رفتار به مراتب بدتري انجام مي داديد.
واقعاً امنيت ملي در خطر افتاده يا امنيت يك گروه خاص؟؟؟
لازم به ذكر است همواره انحصار طلبي منجر به ديكتاتوري خواهد شد كه نتيجه اي به جز از بين رفتن اساس جمهوري اسلامي ندارد.
بهتر است كمي واقع بين بوده و با انصاف برخورد كنيم
ظلم هيچ وقت پابرجا نمي ماند.
با تشكر
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۳۹ ق.ظ
آقاي نجمي، شما چون جوان و روحاني هستيد و ميدانم كه به آخرتتان هم ميانديشيد از محضرتان خواهش ميكنم مدارك و مستنداتتان را براي استفاده از تعبير «التماس ذليلانه بر روي كار آمدنش» در همينجا ارائه دهيد تا بيشتر گفتگو كنيم
پاسخ:خب اگر من بگویم که همکار فاتح برایم نقل می کرد که او تا صبح تمام توان و کارش تماس با رسانه های خارجی حتی رادیو فردا بود و تاکید می کرد که تعابیر کودتا و تقلب استفاده بکنید،خواهید گفت پریینت تماس تلفنی اش را بیاور یا فایل صوتی اش!
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۰۵ ق.ظ
سلام!
حقيقت اين است كه براي ديدن اين حماقت ها لازم نيست تا روز پايان به انتظار بنشينيم و امروز به افتاده لگد بزنيم . اگر بخواهي من ليستي از احمقها و حماقتشان برايت ارسال ميكنم تا از ابتدا در راه درست ثابت قدم و استوار باشي و تحليل گر پس از ماجرا نباشي .
فكر مي كني چرا رهبر معظم انقلاب نسبت به نفوذ سلطان حسين ها هشدار داد؟ آيا اين جمله ميرحسين كه ما اول به كشورمان برسيم بعد به لبنان و فلسطين، مصداق بزدلي سلطان حسيني نبود؟ آيا دوستان اصولگرا نبايد هشيار تر و با بصيرت تر وارد ميشدند و بي باكانه و با افتخار از احمدي نژاد با همه نواقصش حمايت ميكردند.
زمستان رفت و سياهي به زغال ماند و اين سياهي با رنگ توجيه ، سفيد نمي شود.
اين انتخابات ، امتحان بزرگي بود كه مردودينش از صحابي انقلاب بودند و پيروزش همه مردم.
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۴۶ ق.ظ
پاسخم را گرفتم ممنون.
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۳ ب.ظ
بانظر شما کاملا موافقم موسوی به درد سیاست نمی خورد ایشان باید به همان نقاشیهایش برسد.
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۲:۵۹ ب.ظ
بیچاره چرا نمی گی که اقای رسایی مضحک حدود دو ماه پیش این ارا رو که الان اعلام شده پیش بینی کرده بود. به خدا واگذار شوید و بس
خرداد ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۹ ب.ظ
سلام
باز که از این جور مطالب نوشتید …
می خوای بگم ، بگم اخوی که ….
من به این فکر می کنم که توی این ملت چند گروه داریم ؟
یکی مثل شما متدین ، دین دار و چیز فهم و اهل فهم و شعور واندیشه ..
یک سری هم ادم هایی که شما و دوستانتون در رجت نیوز و فارس اونها را احمق فرض می کنید …
اقای عزیز احمق نه شمایید و نه کسانی چون موسوی …
احمق ماییم ، و ملت ایران که موجودات ریاکار و متظاهری چون شما ها را می پذیریم …
لعنت به شما و شرافت و اعتقاد شما …
و دریغ و افسوس بر ما که بازیچه انسانهایی چون شماییم …
فقط به این دو عدد فکر کنید و پاسخ من بدید ؟ ۳۱۳ و ۱۱۳۹ …
چه کسی احمق است ؟ ما ، شما و یا او …
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۷:۵۸ ق.ظ
ba harfetoon kamelan movafegham
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۸:۰۳ ق.ظ
حماقتي به نام آخوند
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۸:۰۳ ق.ظ
حماقتي به نام منبر
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۸:۰۴ ق.ظ
حماقتي به نام آزادي بيان كه خاتمي به اين جماعت احمق داده كه حالا از همان استفاده كنند و عليه خودش استفاده كنند
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۸:۰۵ ق.ظ
اگر آزادي بيان است و هرچه دلت مي خواهد را مي نويسي پس چرا نظرات مردم را پس از اعمال نظر خودت و بررسي كارشناسانه ات پخش مي كني؟
اگر نترس بودي همه را نشان مي دادي؟
در وبلاگ من نوشتن و نظردادن آزاد است.
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۸:۵۵ ق.ظ
متاسفانه ميرحسين موسوي تبديل به يك خرفت سياسي شده و ملعبه و دلقك يكسري اشخاص ضد انقلاب و مسئله دار شده است!
خدايا عاقبت همه را ختم به خير كن
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۰۱ ب.ظ
با سلام
احمد عزیز
همه می دانند که چه کسی قبل از انتخابات خود را پیروز اصلی میدان می دانست . شما حتی یک اس ام اس خشک و خالی را هم از معترضان دریغ می کنید و آنها را خار و خاشاک می نامید. انتظار دارید بنشینند و به خیمه شب بازی هایتان نگاه کنند. کاش دیروز در تهران بودید و می دیدید سیل و این خار و خاشاک به چشم چه کسی خواهد رفت.
شما را اهل فرهنگ و “ادب”می دانستم . اکنون انتخابات تمام شده و شماهنوز فحاشی می کنید . ادبیاتتان کم از ادبیات رییس جمهور محترمتان ندارد، برادر احمد!
چطور چنین فرو غلتیدید که نوشتار و گفتارتان در حد هفته نامه پرتو و جناب روانبخش افت کرد .درکتان می کنم بالاخره باید یک جوری خودتان را در این نظام بالا بکشید و به مقامی در جامعه مدرسین بیندیشید.
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۴:۱۶ ب.ظ
با سلام .. ايشان بدنبال انقلاب رنگي با پرچم سبز مي باشد.. امروز طرفداران موسوي خاين فردا هم طرفداران ايران اين تکرار شدني است تا روز جمعه … اي کاش هشدارهاي سپاه را بعضيها جدي مي گرفتندکه چند ماه قبل از انتخابات داده بود… اگر محتشمي و کروبي خط امامي هستند ودم از قانون ميزنند چرا هي مردم را تحريک ميکنند( البته تحريک سياسي نه تحريک جنسي)کاش اين مير حسين ترک فقط يک مستند ارايه بدهد تا ما هم در اين آشوبها شرکت کرده و به اماکن نظامي حمله کنيم و با زنان نامحرم دست داده وشعار الله اکبر بدهيم (البته بدون تحريک جنسي )و نداي وا حقوق بشر و خاتمي سر بدهيم…..
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۹:۱۸ ب.ظ
دوستان روشن فکري که مي گويند “بعضي کارهاي کارشناسي نشده احمدي نژاد براي ملت هزينه دارد” چطور بلاهت موسوي رو ناديده مي گيرند؟
خرداد ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۵ ب.ظ
سلام
حاج چند ماهه کجائید؟ دلمون تنگ شده بود. این احمق همچین هم احمق نیست میدونه کجا رو هدف قرار داده. همه توان اینها صرف نابودی ولایت فقیه داره می شه. احمدی نژاد رو هم بهونه کردن. اما کور خوندن
خرداد ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۱:۲۶ ب.ظ
سلام جناب آقاي نجمي
وضعيت بسيار دردناكي است فضايي مملو ياس و نوميدي، آشوب و بلوا، سلبي و عدمي انديشيدن، منطق هاي غلط، آرزوهاي حباب گونه، آدرس غلط دادن به مردم، با دشمنان ملت و نظام هم آوا شدن و هزاران كج راهه ديگر كه باعث اختلاف و از هم پاشيدگي صفوف به هم پيوسته مي شود.
خرداد ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۳:۰۰ ب.ظ
?!
خرداد ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۶:۰۳ ق.ظ
احمد آقای گل ، شما از آقای موسوی و حامیانش ناراحتی و ما از آقای احمدی نژاد و حامیانش. اشکالی که ندارد ، دارد؟
اما اخوی به عنوان کسی که باید معلم اخلاق و ادب من باشی ، اگر صلاح دانستی یک نگاه دیگر به مطلبت بینداز.
برادرت اما این جوری ها فکر می کند:
می دانید؟
غیرت ام بر نمی تابد جلب توجه اهل فرنگ کردن را که مثلا:
Where is my Vote?
می دانید؟
از دیدن گدایی حمایت بعضی ها از سارکوزی دلقک یا برلوسگونی هرزه احساس خجالت می کنم.
می دانید؟
میرحسین مال خودخود ما است. بچه انقلاب اسلامی ، نخست وزیر دفاع مقدس ، عزیز دل امام
می دانید؟
گر از این مـنزل ویران بـه سوی خانـه روم /
دگر آن جا کـه روم عاقـل و فرزانـه روم
…آشـنایان ره عـشـق گرم خون بـخورند/
ناکـسـم گر بـه شکایت سوی بیگانه روم
بعدالتحریر:
اگر عرضه داشتیم و توانستیم، که چشم می دوزیم در چشم حضرات و دست بر گریبانشان و حق مان را می گیریم.
اگر هم نتوانستیم و جا زدیم ، یا اصلا زدیم و خوردیم و باختیم ، مفت چنگشان. دفعه بعد محکم تر می زنیم.
گیس و گیس کشی ما به هر حال خانوادگی است و هیچ ربطی به همسایگان کالباس خورمان ندارد. دست خر کوتاه! روشن است؟
این ها در فیس بوک نوشتم . وقت کردی سری بزن
پاسخ: سلام بر برادر و استاد بزرگوارم…من هم دقیقا با شما هم عقیده ام…اختلاف و حتی سرکله هم کوبیدنهایمان کاملا داخلی است و همانگونه که نوشتم کاندیداها و طرفداران به هراندازه که می توانستند اجازه زیر سوال بردن هر طرف را داشتند و حتی به نظرم تجمعات چند روز اخیر حامیان موسوی (به جز اغتشاشات شبانه)حق طبیعی انهاست.اما ناراحتی و عصبانیت من زمانی ایجاد شد که از رسانه هایی که دشمن من و شما و موسوی و همه ایرانی ها هستند گدائی حمایت شود و من اسمش را می گذارم وطن فروشی…
خرداد ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۲:۱۴ ب.ظ
وقتي اس ام اس يا همان پيامك ! قطع ميشه ناخود آگاه آدم ياد حرام بودن ويدئو و آنهمه جنايت براي بالا نگه داشتن قيمتش!!! ميافته.حالا يه سئوال آيا استفاده از اس ام اس هم از مصاديق حكميست كه براي ويدئو بيچاره وضع كرده بودند؟؟ يا نه؟.
تكليف اين كشته هاي بي نوا چيست؟آيا در بهشت ساخته و پرداخته خميني ميتوان آنها جاي داد يا به حكم مغني چاه جمكران مصباح اينها جايشان در دوزخ است؟آيا بهشت مصباح آنها را ميپذيرد؟ظاهرا منتظري پذيرفته در بهشت خودش آنان را جاي دهد!.البته تمام اين تصميمات با اجازه خدا بوده يا نه معلوم نيست.تا جايي كه برهمگان روشن است خدا نماينده ولي فقيه در كائنات است و اين فضولي ها به ايشان نيامده.بهتر به كار خود كه همان تقسيم حوري براي آيت الله ها و قلمان براي همسران آيت الله ها بپردازد و بيشتر از اين دخالت نكند.
راستي ميگن تو الميزان نوشته ولي فقيه تو قرآن فقط و فقط به معصوم يعني محمد و در شيعه به علاوه دوازده امام اطلاق ميشه.حتما اينم دروغه!ما كه رفتيم به بهشت شداد اونجا بهتره حداقل تكليفمون روشنه!.
تا بعد
خرداد ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۲:۲۸ ب.ظ
بلند کردن صدا بر ظا لم امری واجب است خواه در نقش ولی فقیه باشد خواه شاه سفاک اللهم اشتغل ظالمین بظالمین شما این اسلام را در کجا یاد گرفته ایدبعد از این دانشمندی را بمانید و بینش مندی را پی بگیرید. والعاقبه للمتقین
خرداد ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۹:۱۵ ب.ظ
برادر گرامی.
وبلاگ شما را خواندم. یا شما خود احمقید، یا از روی منافع خود را به حماقت زدید. چشمتان را باز کنید و به فکر آخرت خود باشید. این دنیا چند روزی بیشتر نیست. البته واضح است که مرکز خیانت به دین همان حوزه هاییست که در آنها درس می خوانید. ولی برادرم چشمانت را باز کن. ضرری ندارد که یک بار هم که شده از دیدگاه منتقدانه به نظرات خود نگاه کنی.
و من الله توفیق.
خرداد ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۶ ب.ظ
To All Iranians:
Those who care to know about your objection to the ۲۲ Khordad ۱۳۸۸/۱۲ June ۲۰۰۹ presidential election results outside of Iran are well aware of the situation. They also know the response that you have received since it is well reported by all media outlets and video clips you post on-line.
As an Iranian-born, child of the revolution, historian, teacher, and defender of freedom I ask you to look only within yourselves to help find the necessary remedies to solve your issue. I can only speak historically when I inform you that I am not aware of any moment that the East or the West has ever helped any nation if they did not see something in it for themselves. If they assisted anyone, it?s been by default. You and Iran are no exception. Meaning, you should be aware if any non-Iranian entity tries to assist you because more likely than not they are doing it for their own sake.
We cannot, once again, become victims of our own willful oblivion.
Do you remember when the Russians bombarded our nascent parliament in ۱۹۰۸ because they did not approve of an Iran that was ruled by law, order, and popular vote?
Do you remember when the Iranians fought the British in their struggle to nationalize their oil industry in early ۱۹۵۰s and the end result was a coup by their friends, the Americans?
Do you remember the hunger and destitution caused by the imposed sanctions in reaction to Dr. Mosaddeq?s success in ending the British oil monopoly while the United Nations was no where to assist you?
Do you remember your struggle during the ۱۹۷۹ Revolution, when neither the West nor the East took time to listen to your struggle, because it was not their concern since they did not think their interests would be threatened? But after they noticed that heavy political and financial loss was coming their way they did everything to thwart your efforts.
Do you remember the time that at one of the most dire situations in modern Iranian history, after the Revolution had been won and different factions were fighting for survival, Iraq under Saddam Hussein?s dictatorship (and later assisted by the French and Americans) attacked, invaded, occupied, raped, looted, and pillaged Iranian cities and citizens and after a while the West deemed appropriate to help the aggressor and not the victim?
Do you remember when the West (namely Germans) stocked Saddam?s chemical weapon?s arsenal and he in turn used them against Iranian fighters and no one objected? Remember that manufacturers of these weapons were busy lining their pockets and experimenting on humans while no animal could survive the effects of these chemicals. Are you aware that those fighters are amongst you and live a life that death is preferred over?
Do you remember when the Iran Air flight over the Persian Gulf was shut down by an American aircraft carrier in ۱۹۸۸ killing hundreds of innocent Iranians onboard, no one cared to assist you in objection to such an act?
Do you see how the world has tried to stop the Iranian nuclear energy program and no one in the world cares to listen to the Iranians? need for it but rather everyone is trying to do their best to stop it?
Remember, you, as an Iranian are in charge of your own future. Neither I nor any other person, irrespective of their genuine desire, can ask foreign powers to meddle into your affairs at this very sensitive time in history.
Power to the People and Remember the Past!
Mateo Mohammad Farzaneh
mateof@umail.ucsb.edu
–
Mateo Farzaneh,
PhD Candidate
Department of History &
the Center for Middle East Studies
University of California
Santa Barbara, Ca ۹۳۱۰۶
خرداد ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۳۳ ب.ظ
فقط برای خودم و کسانی متاسفم که فکر می کردند اینجا دموکراسی برقراره!!!!!!
کمترین نتیجه ی این دروغگویی و تقلب فاحش اینه که دیگه رای ندم تا نشم بازیچه و مایه ی افتخار حضرات!!!
خرداد ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۵۴ ب.ظ
برادر نجمی از این که بعد از انتخابات نظرت نسبت به میر حسین بالاخره تغییر کرده خوشحالم.
راستی چیزی از بغضت نسبت به احمدی نژاد هم کم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از هاشمی پرستی ات هم دست کشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز هم رفسنجانی را به رهبری ترجیح می دهی؟؟؟؟؟
از نظرات مشعشعانه شما مستنداتی داریم که به زودی در اختیار دوستانت قرار خواهد گرفت.
نفاق و زیراب زنی پایان خوشی ندارد حتی برای به اصطلاح آقا زادگان!!!
خرداد ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۵۸ ب.ظ
اگر از خود شیرینی و گول زدن اصولگرایان واقعی(نه راستی ها)و دفاتر برخی از علما دست نکشی فیلم و صدای حقیقت شخصیت شما در اینترنت منتشر خواهد شد.
آبرویت را برای خود و خانواده ات حفظ کن
پاسخ: بنده برخلاف شما كه ادرس وبلاگ نداده اي و ايميلت هم ساختگي است، هويت كاملا مشخصي دارم… در ضمن من كاره اي نيستم كه بخواهم كسي را گول بزنم و شما بخواهيد تهديدم كنيد…طلبه اي هستم در قم.راستي اگر فيلمي داري بي زحمت برام بفرست…مي خوام ببينم در فيلم تصويرم چطوري است…هميشه خودم را در اينه ديد ه ام
خرداد ۳۱م, ۱۳۸۸ در ۳:۰۵ ق.ظ
سلام
فکر کنم ما آخر بمیریم و نتونیم یه مشکلمونو بدون توسل به خارجی و دشمن و رسانه و … حل کنیم. گیریم که همکار فاتح همینی که شما میگی رو گفته (که البته این برداشت ایشونه) و اصلا گیریم که فاتح همینی که شما میگی رو انجام داده باشه. آخه برادر من یعنی این چند هزار نفری که تو خیابونن همهشون سی ان ان نگاه کردن؟ والا ما از بد روزگار الان تو بلاد کفریم و لااقل تا روز دوم بعد از قایله هنوز مجری از میهمانش میپرسید حالا ما واقعا میدونیم تقلب شده؟ الان دیگه خبر این نیست که کودتا کردن یا نکردن. خبر اینه که پلیس داره تو خیابون مردمو میزنه. مساله ساده اس. بالاخره یا تقلب شده یا نشده. وقتی میدونیم مردم حساسن و همه دوستان که به قول رهبر از متن انقلابن به نتیجه معترضن چرا خیال همه رو راحت نمیکنیم که ته و توی قضیه رو در میاریم؟ صد و یک سازمان نظارتی که داریم ندازیم؟
آخه این راه مدیریت کردن قضیه اس که بدو بدو تبریک بگیم و اصرار کنیم که نتیجه همینه؟ آقای الهام که سخنگوی دولتن قراره تخلفو در بیارن یا دوست ذیگه ای که تو ستاد آقای احمدی نژاد بودن یا آقای جنتی که میگن حرفای رییس جمهور باید تو کتابای درسی بیاد و اعمالشونو با پیامبر مقایسه میکنن؟
به خدا یه لحظه اگه دست از سر کچل دشمن ورداریم اینقدرها هم قضیه پیچیده نیست.
خرداد ۳۱م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۲۹ ب.ظ
سلام فوری و سریع این لینک رو سند تو اول کنین همه ببینن. http://www.rajanews.com/detail.asp?id=۳۱۴۹۸
تیر ۱م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۴ ب.ظ
دورهای مختلف رشد اخلاقی، اجتماعی در روانشناسی از این قراره :۱)دوره جنینی۲)دوره تولد نوزادی۳)دوره کودکی۴)دوره نوجوانی۵)دوره جوانی۶)دوره بزرگسالی ومیانسالی۷)دوره پیری وکهنسالی.بعضی آدما تو یکی از مراحل رشدبه دلائل مختلف،متوقف میشن و فقط به رشدجسمی حرکتیشون ادامه میدن، از همه میخوام شدیدا خدا را شکر کنن که این نامزد محترم ریاست جمهوری!!!!!!!در دوره کودکی متوقف شده .اگه تو دوره تولد نوزادی متوقف شده بود الان چه به سر این ملت که نمی مد.!!!!!!!!!!!
تیر ۱م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۴۰ ب.ظ
سلام
جالبه ! لحن اکثر طرفداران جناب موسوی جالبه ! هر جا وبلاگی ضد آقای موسوی باشه یا انتقادی به ایشون کرده باشه … میشه یکسان بودن لحن پراز … طرفداران را متوجه شد ! چ نزاکتی،چه ادبی و بیشتر چه منطقی !!
تیر ۴م, ۱۳۸۸ در ۷:۲۷ ق.ظ
نگاهي به مواضع احمدینژاد پس از تذكر رهبري
بخوان! قضاوت کن و نظر بده!
http://jaryaneahmadinejad.blogfa.com/post-۱.aspx
تیر ۵م, ۱۳۸۸ در ۶:۴۴ ب.ظ
موسوی یک انسان بی منطق ودیکتاتور است وهر ادم عاقلی می داند ۲۴ میلیون رای را نمی شود جابجا کرد, ایا موسوی سفرهای احمدی نزاد به مشهد , اصفهان , تبریز واهواز راندید و آنهمه جمعیت استقبال کننده , بیشترین استقبال از موسوی در حد یک ورزشکاه ۱۰ هزار نفری بود ولی استقبال از احمدی نزاد جند صد هزار نفری . موسوی یک فرد سکولار است ودنبال براندازی می باشد, فردی ضد ولایت فقیه است وبه جان ومال مردم هم اهمیت نمی دهد , او تشنه قدرت است ومی خواهد ان را بدست آورد ولو به هرقیمتی, دیکتاتوری که مقابل ۲۴.۵ میلون رای ملت ایستاده است. البته همه بدانند این فرد به ارزوهای شیطانی خود نمی رسد وروزی همه خواهند دید که موسوی به منفورترین چهره تاریخی در ایران تبدیل خواهد شد.
تیر ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۱ ب.ظ
ببخشید شما از کجا می گید اینا داشتن به رسانه های بیگانه التماس می کردن؟اگر فایل صوتی اش را هم بیاورید من باور نمی کنم …می خواهید براتون هزارتا نامه و فایل صوتی تلفنو و…محرمانه کشور رو بیارم…دلیلی بیاورید که بدون حدس و گمان بشود ان را درک کرد…خواهش می کنم به من بگید که این کار برای اونا چه سودی داره؟مگه اونا می تونن کاری کنن؟مگه مردم به خاطر حرف اونا ریختن بیرون(به خدا قسم اگر این طور فکر می کنید اشتباهه)..شما یک جوری از میرحسین بدتان می اید انگار قصد جان و مال ما را کرده است ..تو رو خدا با انصاف باشید برای خراب کردن چهره ی مخالفتان به هر دری نزنید…یعنی میرحسین اینقدر نامرد است؟به خدا اشتباه می کنید میر حسین ادمیه که ۸ سال کنار اقایان خمینی و خامنه ای بوده و شورای نگهبان او را تایید کرده اگر حرف ما رو فبول ندارید حتما شورای نگهبان و خمینی و خامنه ای را قبول دارید دیگه…واقعا نمی بینید چه کسی برای بدست اوردن قدرت دارد وحشتناک تقلا می کند؟پول به فقیر ها می دهد…برای گرفتن رای اونا هاشمی رو زیر سوال می برد…واقعا چه کسی تشنه ی قدرت هست؟…شما قول می دید با دید باز اگر احساس کردید دارید اشتباه فکر می کنید از مواضع تان پایین بیاید؟…جدا ما می تونیم به قبول حقایق(اگر ان چیزی که ما می گوییم درست باشد)توسط شما امیدوار باشیم؟
تیر ۱۹م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۱ ب.ظ
فقط چند نکته در نقد افاضات حضرتعالی :
۱- ساعت ۱۱:۳۰ ۲۲ خرداد هیچ نشستی در سالن اجتماعات روزنامه اطلاعات برگزار نشد ، به دوستانتان بگویی اطلاعات دقیق تری به شما بدهند .
۲- چگونه پیش بینی دوستانتان در سایت رجا نیوز ، خبرگزاری های لجن پراکن فارس و ایرنا را ندیدید که از حداقل ۱۲ ساعت قبل از نشست میر حسین پیروزی احمدی نژاد را تبریک گفتند ، یا تیتر روزی نامه کیهان را که رای ۲۵ میلیونی احمدی نژاد را پیش بینی میکرد . ((البته به زعم شما و هم فکرانتان ، هم پالگی های شما دارای علم غیب هستند))
۳-فقط در خصوص این مطلب قضاوت کنید (البته شما را نمی گویم ، چون خداوند بر ذهن امثال شما قفل زده است که به این راحتی می توانید از کنار حقایق و بدیهیات بگذرید ) : در این انتخابات برای اولین بار علیرغم حضور بی سابقه مردم زمان رای گیری تمدید نشد (تا مبادا خدای ناکرده در مهندسی طراحی شده آراء خدشه ای وارد شود) ، جالب آۀنکه اولین نتیجه شمارش آراء همان ساعت ۱۱:۳۰ در سایت تجمیه آراء اعلام شد که از مجموع ۷ میلیون رای شمارش شده ۵ میلیون و اندی متعلق به احمدی نژاد بود و هیچ رای باطله ای هم وجود نداشت و تا آخر شمارش هم همین شیب به صورت خطی ادامه پیدا کرد .
ادب مرد به ز دولت اوست
تیر ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۱:۵۵ ب.ظ
خیلی از این پستت دلم شکست کاش به جای حماقت از یه واژه دیگر استفاده می کردی.
خوب آخه می دونی همه تحلیل ها از این خبر می داد که در صورتیکه آرا خاموش به صحنه بیان و بیش از۳۵-۳۶ میلیون در این انتخابات شرکت کنند میرحسین برنده است بنده خدا چه می دونست امدادات غیبی تو مملکت ما از همه تحلیلها قوی تره.
مرداد ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۱:۰۵ ق.ظ
نجمی مفت خور بگو ببینم تو این مملکت چه گهی میخورید چه کار مفیدی برای جامعه انجام میدید غیر از مرثیه گفتن و احکام طهارت .تا کنون کارگری کرده ای یا مستجرات تو روت تف کرده بابت کرایه خونه خفه شو وزیادی هم حرف نزن .ایرانی بد بخت وفلک زده تموم شده بود که چسبیدین به کون فلسطین و لبنان .بگو ببینم اسلام را شما نگه داشتین یا اسلام شما را نگه داشته .
آبان ۲م, ۱۳۸۸ در ۵:۴۲ ب.ظ
با سلام
سايت گفتگوي آرام ميان شيعه و سني منتظر حضور سبزتان
…………..
www.shia-sonni.com